Leta i den här bloggen

tisdag 6 april 2021

Jag är autistisk, inte en sjukdom !!


Jag vet inte längre vad som är sant.

Alla säger olika saker som inte betyder något

Allt jag hör är obegripligt och det har ingen mening alls

Alla säger hur de vill att jag ska vara. Att jag behöver ändra mitt beteende och anpassa mig

Alla säger att du kan om du vill. Kan vad förändra allt jag är?

Så förlorade i mina tankar. Så förvirrad Så jävla trött på alla ord allas dömande blickar.

Vad försöker dom säga vad vill dom?  

Bara en massa tomma ord som inte betyder något

Så förstå mig se mig !! Jag är inte som du!!

Jag fungerar inte som du. Jag kan inte bli något jag inte är

Jag vet vad som är sant! Jag vet vem jag är och alltid har varit. Så snälla se den riktiga mig !!

Försök att förstå att det du ber om mig är något som aldrig kan vara eller bli

Jag är autistisk, inte en sjukdom !! Så förstå att det inte är jag som behöver ändras och acceptera det är du !! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!