Leta i den här bloggen

måndag 22 juni 2020

Ge mig en dag en minut en timme!


Jag vill bara vakna upp. utan ett falskt leende.  Jag vill bara få en enda dag utan stress oro och ångest
Bara en dag en minut en timma ge bara lite frid lite utrymme. Ge mig något som dämpar ge mig tid att bearbeta allt ge mig tid att anpassa mig vänja mig. Låt mig landa i all djävla kaos få ordning struktur.Tta inte allt riv inte sönder allt krossa mig inte gång på gång. Ge mig frid ro att andas stanna upp smälta allt och bearbeta anpassa mig. Ge mig en dag en minut en timme bara en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!