Leta i den här bloggen

fredag 19 juni 2020

Trasig igen!



Trasig igen samma visa om och om igen. Jag vet vart jag är på väg jag vet vad som är på gång. Jag har vandrat på mörka stigar ut an ljus utan framtid. Jag kommer i håg alla sömn lösa nätter all ångest alla tårar alla sår. jag lever inte i nuet jag lever i en evig lopp där alla mardrömmar all sker på en och samma gång där allt händer om och om igen. Det finns inge början inget slut. Det finns ingen himmel inget helvete. det finns bara kaos ångest rädsla oro. Så vart jag en går vart jag en springer. Så kommer jag aldrig bort från alla demoner som ständigt jagar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!