Leta i den här bloggen

torsdag 18 juni 2020

Ta vad du vill!


Ta vad du vill gör vad du vill. Sparka mig slå mig utnyttja mig. Du kan ändå aldrig styra eller rädda mig.  Jag förlorar greppet jag förlorar styrkan viljan! Jag kan inte längre stå i mot. Det jagar mig det förtär mig. Jag ser demonerna jag hör deras röster ett eko av en tid jag aldrig ville upp leva igen. Dom står där dom stirrar på mig så kalla så förförande. Jag kan inte längre jag orkar inte mer jag ger upp jag låter dom ta över jag låter dom sluka mig.  Jag tapparkontrollen  jag tappar greppet. Jag faller åter tillbaks till den plats där jag inte existerar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!