Leta i den här bloggen

tisdag 14 juli 2020

Jag har aldrig känt trygghet!


Jag har aldrig känt trygghet. 
Aldrig vågat släppa någon för nära. 
En konstant beredskap en inre rädsla av att bli sårad och övergiven. 
Ständigt på flykt från allt och alla. 
En evig kamp för att förtränga stänga ner få bort allt.  
Jag vill inte minnas jag vill inte se ! 
Jag vill inte uppleva all om och om igen. 
Ett helt liv på flykt! Alltid på rymmen från mig själv. 
Fångad i en spiral ett evigt snurrande. Tankar som aldrig tar slut
Det har gåt för långt! För många år finns ingenstans kvar att fly. 
Jag har förbrukat allt alla vägar alla nödutgångar 
det finns inget kvar. Ingenstans att fly. Bara rädsla panik ångest. 
Jag har förbrukat och förlorat allt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!