Leta i den här bloggen

tisdag 21 juli 2020

Jag siter fortfarande kvar på den plats där allt började!




Att ständigt leva på insidan. 

Fångad och isolerad så ångestfyllt så räd förvirrad uppgiven,  

Ingen hör mig ingen ser mig ingen förstår mig. 

Jag är och förblir instängd och isolerad på insidan av mig själv. 

Jag är inget jag finns inte jag fick aldrig leva känna trygghet glädje längtan eller hopp. 

Jag stängde ner  låste in allt på insidan.  Lärde mig att undvika smita rymma från allt. 

Lämna allt bakom mig. Ett liv konstant på flykt från mig själv. 

Allt för att slippa känna åter uppleva den inre smärtan all ångest och rädslan. 

Jag är fortfarande det lilla barn som vägrade gå ut! 

skrikande och gråtande jag siter fortfarande kvar på den plats där allt började. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!