Leta i den här bloggen

lördag 25 juli 2020

Vem är gestalten monstret som tog mitt liv!



Varje gång jag försöker öppna upp. 

Så slår det tillbaks. Hårdare och hårdare för varje gång. 

En kedjereaktion en explosion av känslor jag inte vill känna. 

Mörkret sluter sig det slukar mig. Det tar över jag förlorar fotfästet. Jag faller djupare och djupare. 

Minnes bilder tankar känslor så intensiva så ångest fyllda och skrämmande. 

Det konstanta eviga sökandet efter svar. Efter vad vem varför! 

Det svarta hållet som ständigt förtär slukar mig som äter mig levande. 

Vem vad är det som ständigt smyger runt i skuggorna. 

Vem är gestalten monstret som tog mitt liv krossade mig slet mina sinnen känslor i bitar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!