Leta i den här bloggen

fredag 10 juli 2020

I can't take this anymore!




Slutet av vägen en återvändsgränd. Finns ingenstans att fly

Ingen trygg eller säker plats.  Inträngd i ett hörn omringad.

Ingen möjlighet att ta sig ut eller försvinna. Ingen nöd utgång ingen nöd broms. 

Det slår det sparkar sliter i mig från alla håll. Det finns inget kvar inget! 

Jag siter fast i ett minfält fångad i en mardröm. Vart jag en går vad jag en gör 

Det jagar mig det förföljer mig. Jag kan inte röra mig kan inte andas

Jag får ingen luft jag kvävs. Paralyserad handlingsförlamad för mycket.

För många utlösare. För många sår för många minnen. Jag lever inte här och nu!

Jag siter fast i en evig mardröm som ständigt upprepas utan början och utan slut. 

Kan inte stänga av stänga ner filtrera Jag lever inte har inget liv en evig kamp för att över leva. 

Vet inte hur vet inte när: I can't take this anymore 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!