Leta i den här bloggen

fredag 31 juli 2020

Jag var ung och oskyldig


Jag var ung och oskyldig! Jag viste inte hur hårt livet kunde vara. Jag viste inte hur människor utnyttjar allt och alla Jag förstod inte hur svårt livet skulle bli och vart det var på väg. Jag hade mina drömmar min längtan. Jag hade hela livet framför mig. Jag trodde jag var redo att gå min egen väg Jag slängde mig handlöst ut utan skydds nät. In i en värld som jag inte var redo för. En värld som sakta slukade upp mig. En hård och kall värld. Inte alls den underbara plats jag hade en bild av. Bara gråa trista platser. En värld full av villsena själar. Så kall och dyster. Vart tog alla färger och regnbågar vägen. En grå dyster plats. Där alla vandrar runt som robotar. Utan att se allt underbart runt om kring. Jag var 15 år utkastad och ensam i en värld som inte överstämde med min verklighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!