Leta i den här bloggen

onsdag 29 juli 2020

Somliga dör en gång!


Somliga dör en gång! Kan inte mer en le. Dö är något jag gör dag ut och in. Har rasat sönder fallit snubblat. Lurat döden så många gånger. Slag skrik blod minnen av en förlorad tid. År efter år fångat i något jag inte kan ta mig ur.  Fångat i ett liv utan att leva. Vandrar i skuggorna och dansar med döden. Mörkret tystnaden ensamheten. Varför i helvete fångade du mig varför fick jag inte flyga. varför fick jag inte bara sväva i väg! Varför var du tvungen att fånga mig.  Varför i helvete var du tvungen att rädda  mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!