Leta i den här bloggen

torsdag 30 juli 2020

Jag vill bara bort från allt!


Känns som and vandra runt i en konstant dimma. Så trött så sliten. Väntar på den stora smällen på det som ska komma. Det går inte längre att stoppa. Så många år en kamp mot både klocka och tid. Känslan av hopplöshet äter gnager sliter slår mig i bitar. Gång på gång faller jag. Ingen ser ingen som förstår. Jag kan inte sova får ingen ro. Min kropp orkar inte. Men ändå reser jag mig bitter i hop. Dag ut och dag in. Jag försvinner allt mer . Inga muskler ingen fysik. Så svag så orklös så sliten. Kroppen funkar inte rasar i vikt. Hjärnan går på hög varv vill bara ge upp! Jag vill bara bort från allt. En ständig kamp mot mig själv. En kamp jag inte kan vina. Bara svälja bita i hopp och trycka ner allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!