Leta i den här bloggen

måndag 6 juli 2020

Jag kommer inte i håg jag minns inte.


Jag kommer inte i håg jag minns inte. Jag vet inte längre hur det känns. Finns ingen glädje ingen längtan inget hopp. Så tomt känslolöst ett tomrum så mörkt och kallt. Jagad av minnen så mörka så skrämmande. Sår som aldrig läker misshandlad utnyttjad förbrukar bortkastad och övergiven. Jag är fortfarande det lilla barn som stängde av allt låste in sig själv för att överleva. Ett liv som stannade upp ett liv som tog slut. Där mardrömmarna alla flashbacks minnen som sakta men säkert tar mitt liv. Mitt liv tog slut innan det ens han börja. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!