Leta i den här bloggen

fredag 17 juli 2020

Jag kan inte glömma eller förlåta!



Jag kan inte glömma! 

Det siter fast såren är för djupa. Det kommer aldrig att läcka aldrig försvinna.

Så djupt inrotat i min söndertrasade själ. Jag får inte bort bilderna, 

känslorna allt jag bara vill glömma. Det upprepas om och om igen. 

Den fysiska. psykiska missandelen övergreppen. Alla ord alla slag skriken rädslan paniken. 

Jag kan inte stänga ner stänga av det upprepas om och om igen. 

Jag kommer ingenstans jag kommer inte vidare jag siter fast. 

Jag kan inte glömma eller förlåta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!