Leta i den här bloggen

söndag 26 juli 2020

Jag vill inte att mitt förflutna ska bli min framtid


Jag vill inte att mitt förflutna ska bli min framtid. Jag måste hitta en väg ut bryta mig fri från mitt mentala fängelse. Från all rädsla all ångest. Försöka ta mig över alla hinder alla murar. Den inre labyrinten minfältet. Som blockerar mig hindrar mig från att leva. Som låser mig inne isolerar mig. Jag orkar inte leva med smärtan paniken den konstanta rädslan. Jag vill inte sitta fast i det förflutna. Jag måste våga öppna upp släppa ut allt ventilera. Bli fri från mardrömmarna flashbacksen. Så räd att jag inte ska orka räd för att förlora kontrollen. Räd för att bägaren ska brista.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!