Leta i den här bloggen

söndag 5 juli 2020

Finns bara en utväg bara ett slut.



Pussel bitarna faller sakta på plats. Jag börjar förstå inse sanningen. 

Så fråga inte hur jag mår, fråga inte hur jag känner mig. Jag sitter fortfarande fast.

Instängd i en garderob. Jag kommer inte vidare jag kan inte ta mig ut. 

Jag lever inte här och nu. Jag siter fast på insidan av mig själv. En konstant mardröm.

Där allt upprepas om och om igen. Jag slår jag dunkar försöker stänga ner.

Få bort kaosen på insidan. Det skenar det växer finns inget som lindrar. 

Finns ingen stans att fly ingen säker eller trygg plats kvar. För många minnen!

För många sår för många utlösare som triggar allt. Finns bara en utväg bara ett slut.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!