Leta i den här bloggen

torsdag 30 juli 2020

Där allt börjar och där allt tar slut!


Brickebacken dårhuset, galenskapen resan utan slut! En mörk och skrämmande plats. Där allt börjar och där allt tar slut! Ett rökfyllt rum doften av alkohol svett dånande musik. En miljö så obekant och overklig. Där alkoholen flödar pipan vandrar runt. Jag röker jag dricker allt snurrar en dimma som sluter sig. kan inte tänka kan inte förstå vad som händer eller sker. Min kropp tappar greppet verkligheten suddas ut. jag hör musiken jag ser ansikten. Hör röster ord så osammanhängande, obegripliga. Polisen kommer jag förstår inte vad som händer skrik gråtande. Folk springer folk flyr. Jag hör rösterna ser siluetter skuggor. Hör en viskning jag hjälper honom hem! Hem vilket djävla hem! En tältsäng i ett kök. Hon tar min hand leder mig stapplande ut i mörkret. Jag känner hennes händer röra mig. Hör hennes viskningar var inte räd. Hon biter och naggar smeker. Styr mig leder mig till en plats ditt jag inte vill vara. Ett hem som inte är ett hem. En tältsäng i ett kök. Där händer allt igen. Bakom stängda dörrar dolt i mörkret. där ingen hör mina skrik. Så skrämmande så verkligt. Syner bilder minnen rädslan ensamheten allt kommer igen om och om igen utan början och utan slut Hon säter sig gränsle över mig tar tag i mina armar. Styr mina händer. leder dom närmare. Jag känner tyngden jag känner hennes andetag jag vill bara skrika slå mig fri. Men kan inte röra mig kan inte skrika. Tiden stannar tiden står stil. Hon utnyttjar mig våldtar mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!