Leta i den här bloggen

måndag 14 juni 2021

Jag vet vad ni anser om mig


Om jag bara kunde!

Sortera filtrera släppa taget

Stana upp andas se framåt

Men allt faller tillbaks alla känslor alla tankar

Allt som hänt allt som varit 

Alla år den eviga oron ångesten

Rädslan känslan av hopplöshet

Alla kränkningar alla hot 

Allt kommer tillbaks jag kan inte filtrera eller sortera

Jag kan inte släpa all som hänt

Jag kommer inte vidare jag siter fast

Sakerna ni har sagt och gjort kommer aldrig att försvinna

Såren är för djupa skadan är för stor

Jag önskar jag kunde tro att ni äntligen ser sanningen 

Jag vet vad ni tycker och tänker !!  Jag vet vad ni anser om mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

Jag är min egen värsta fiende!

Ständig beredskap skräckslagen förvirrad. Det skakar i varje muskel varje nerv En ständig kombination av rädsla och ångest.  Ingen sömn inge...

I am what i am!