Leta i den här bloggen

måndag 7 juni 2021

Jag vill bara leva ett normalt liv igen!!



Långsamt glider mitt liv ifrån mig

Det finns inget kvar av mig utom ett tomt skal

Jag är mentalt och fysiskt utmattad

Mitt liv har fallit sönder !! Denna ständiga stress ångesten

Ett huvud som aldrig stannar upp tankar, känslor som aldrig tar slut

Det dränerar mig tar all min energi ifrån mig

Jag vill bara stänga av stänga ner landa 

Få allt att ta slut stanna upp återhämta få till backs ett liv

Ett liv utan konstant stress, ångest och oro

Jag vill bara leva ett normalt liv igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!