Leta i den här bloggen

onsdag 15 april 2020

En fot framför den andra!


En fot framför den andra! Hur svårt ska det vara. En sak i taget en dröm en önskan. Fokus kontroll Försöker konstant hitta något som får mig att stana upp andas, tänka. 100 tankar 100 ideer 100 saker att ta tag i 100 saker att göra. Fuck this shit! Det växer blir bara mer och mer. Du ska hit du ska dit! Vara här och där över allt på en och samma gång. Ingenstans är där jag är! Ingenstans är ditt jag är på väg. Platser miljöer där jag över huvud taget inte vill vara. Inget som lugnar inget som stimulerar. Måsten över allt! Gör det gör så. säg inte så tänk inte så. Sit stilla konsentrera dig.Dammmmmmmm! Allt som jag inte kan allt som alldrig funkat! Allt jag ständigt hör det eviga tjatet alla upprepningar. Kan du inte sitta var lugn andas. Hur mår du hur är det vad tänker du vad känner du. Idiotiska korkade frågor om och om igen. Hur svårt ska det var ett steg i taget en dag i taget fokus kontroll rutiner upprepa gör om. En fot framför den andra så enkelt men ändå så svårt så omöjligt så obegripligt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!