Två vägar två val stanna eller gå! Ska jag springa, fly eller stanna och kämpa. Allt är så nära men ändå så långt här i från. Jag når aldrig fram jag kommer aldrig dit. Så uttråkad så uppgiven och tom. Jag vet inte längre varför jag försöker varför jag kämpar. När det ändå inte leder mig någon stans. Jag sitter fast jag står stil. Jag orkar inte jag står inte ut. Måste få allt att ta slut. Dags att välja den väg jag vill vandra på. Den välbekanta enkla och säkra den enda väg jag vandrat på. Där ingen kan såra eller röra mig där jag är fri och osårbar. En ensam väg så trygg och välbekant. It's my way!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar