Leta i den här bloggen

söndag 19 april 2020

Jag ville aldrig vara någon annan!


Jag ville aldrig vara någon annan en mig själv! Men på vägen förlorade jag bit för bit. Jag tappade tron glädjen hoppet jag tappade allt och förlorade allt. Jag svek mig själv offrade min vilja mitt liv. Jag stängde ner stängde av förnedrade och misshandlade. Jag gav upp jag offrade mig själv jag krossade min personlighet. Stängde in mina känslor mina tankar alla mina drömmar. Jag slutade att vara slutade existera jag slutade leva.  Jag gav upp mitt eget liv jag offrade allt. Jag satte mitt liv i andras händer lät andra styra och ställa. Jag fastnade i en roll en karaktär i ett spel jag inte ville spela i ett liv jag inte ville leva. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!