Leta i den här bloggen

tisdag 21 april 2020

Jag Kan Inte Jag Måste!



Jag kan inte jag måste! Det här ingen lek inget spel. 

Jag måste börja jag måste sluta. Jag måste öppna jag måste stänga. 

Jag måste stanna kvar jag måste lämna allt. Jag behöver någon jag behöver ingen!

Jag behöver allt jag behöver ingenting! Jag har älskat jag har hatat. 

Nu har jag sagt allt men ändå ingenting öppnat allt och stängt allt.

Jag har gjort allt om och om igen. Jag måste men kan inte Jag vet inte hur!

Har aldrig lärt mig. Inga redskap ingen kunskap inget tålamod. 

Konstant rastlös rusande igenom livet,  Så många måsten så meningslösa obetydliga. 

Så krävande så slukande dom tar allt och ger inget tillbaks. 

Bara en djävla massa måsten som aldrig tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!