Leta i den här bloggen

torsdag 9 april 2020

Jag får det inte att sluta!


Jag får det inte att sluta det tar aldrig stop. Det finns inget början inget slut! En ond cirkel en skenande karusell. Fångad i en spiral ett svart hål som slukar allt i sin väg. Så djupt så skrämmande.
Så verkligt. Så många dagar har flugit förbi! Så många år har passerat. Jag vet fortfarande inte vad som gick fel. Förstår fortfarande inte varför. Jag försöker öppna ögonen och se. Jag lyssnar jag hör observerar försöker ta in allt.  Men det går inte in det vägrar fastna. Jag förstår fortfarande inte varför! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!