Leta i den här bloggen

tisdag 23 mars 2021

Min ängel min räddare min frälsare.


Morgon Igen!!

Jag sover mindre och mindre. 

Jag biter i hop. Slår sparkar misshandlar mitt inre jag.

Försöker på alla set att inte visa inte reagera. 

Känner mig som Jokern ett falskt leende ett falskt skratt.

Inuti går jag sönder mina tankar bilderna jag ser alla minnen alla år. 

Jag minns den lilla busen han en gång var. Jag minns alla skratt. 

Jag minns all vilda upptåg. Jag minns den glada lilla Loke 

Som älskade allt och alla. Jag mins orden sommaren föra allt rasade.

När han och jag dansade och sjungande på väg till skolan. 

Dom orden så vackra och under bara. Önskar inget annat en att dom orden blivit sanna. 

Önskar att tiden kunde ha stannat där och då, Innan allt gick åt helvete. 

Dom orden så tydliga så ärliga så varma. Min ängel min räddare min frälsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!