Leta i den här bloggen

lördag 28 mars 2020

RUN RABBIT RUN!


   
Jag ligger på golvet i miljoner bitar! Ett trasigt pussel splittrat sönder slaget, krossat. Ser bitarna sväva runt ändrar skepnad. Jag ser mörka silhuetter fragment av mitt liv. Gestalter karaktärer en miljon varianter en miljon ansikten. Jag ser allt upplever allt om och om igen. En charad ett skådespel en reflektion. Det här är ingen dröm ingen fantasi ingen illusion! Ett liv en resa genom helvetet och tillbaks. Konstant jagad ständigt på flykt. Varje instinkt varje nerv på helspänn. Konstant beredskap! Varje ljud varje rörelse. Triggar i gång överlevar instinkten reptilhjärnan tar över RUN  RABBIT RUN! Ett komplicerat pussel att åter ställa. Pussla i hop en  process en lång väg att gå. En miljon bitar att filtrera sanera att åter bygga och återskapa.

Complex post-traumatic stress disorder Ska fan inte vinna över mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!