Leta i den här bloggen

fredag 13 mars 2020

Min ängel min räddare min frälsare!


Morgon ! sömnen blir mindre och mindre. Jag biter i hop. Slår sparkar misshandlar mitt inre jag.
Försöker på alla set att inte visa inte reagera. Känner mig som Jokern ett falskt leende ett falskt skratt.
men inuti går jag sönder mina tankar bilderna jag ser alla minnen alla år. Jag minns den lilla busen han en gång var. Jag minns alla skratt. Jag minns all vilda upptåg. Jag minns den glada lilla Loke som älskade allt och alla. Jag mins orden sommaren föra allt rasade. När han och jag dansade och sjungande på väg till skolan. Dom orden så vackra och under bara. Önskar inget annat en att dom orden blivit sanna. Önskar att tiden kunde ha stannat där och då, Innan allt gick åt helvete. Dom orden så tydliga så ärliga så varma. Min ängel min räddare min frälsare.

PAPPA !
JAG ÖNSKAR VI KUNDE STANA UPP OCH ALLDRIG BLI ÄLDRE
JAG VILL ATT VI SKA LEVA FÖR EVIGT ÄLSKAR DIG.
MIN EGEN LILLA PETER PAN!DESA ORD SÅ VARMA SÅ TYDLIGA
l LOVE YOU FOREVER AND EVER LOKE!


PAPPA !

Jag önskar vi kunde stanna tiden, aldrig bli äldre och leva för evigt 

Älskar dig! Min egen lilla Peter Pans. Egna ord så varma och tydliga 

l Love Yoy Forever And Ever Pappa! Min LOKE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!