Leta i den här bloggen

måndag 16 mars 2020

Ännu en gång lurar jag döden!




Sätter mig på spåret med ett leende ! 

Tåget är på väg in. Alla skriker alla får panik. 

Jag bara skrattar  Jag hör tåget sakta komma rusande. 

Närmare för varje sekund. Jag ser deras blickar jag hör deras skrik.

Ännu en gång lurar jag döden. Fel räls fel spår!  

Känner hur tåget rusar förbi känner vibrationerna känner vind draget. 

Känner hur pulsen skenar.  En känsla av odödlighet! inget kan såra eller skada mig. 

Jag hör gråt jag hör skrik. Jag reser mig upp dansar vidare.

Utan att ens reflektera Över vad jag precis  gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!