Leta i den här bloggen

söndag 29 mars 2020

FLASHBACK! A trip back to the 80s


Säg inte att du skriker av rädsla!
För vad fan vet du om rädsla! Vad vet du om ensamhet.
Säg inte att du inte vågar älska!
För vad vet du om hur det känns att vara hatad av allt och alla.
Vad vet du om hur det känna att bli övergiven och sönder slagen.
Säg inte att du vet hur jag lider av ensamhet och rädsla.
För vad i helvete vet du om mitt privata lilla helvete. Vad vet du om mitt liv.

Fun Fact Its party time here we go!

Stortorget! Raggare över allt känner doften av avgaser bensin och alkohol. Hör orden ser saxen. Nu ska vi klippa dig din lila bög, fikus, fjolla ditt vidriga lilla kryp! Går fram till idioten tar saxen slänger den på bilen.  Hör skriken hör fotstegen. Time tu run like a rabbit again! You can't catch me. Känner hur en hand sakta sliter tag runt min nake. Pulsen skenar en reaktion så snabb utan att tänka jag slår. Ser hans ansikte ser han! Fuck en polis! In kastad i en väg slagen med batong gång efter gång. Förnedrad och kränkt igen Ännu en natt i en mörk cell. 300 meter från mit eget hem. Livet på Trägårdsgatan Thank god for McDonalds!

Thank god for McDonalds! Blodbad kaos människor skrikande chokade. Blod över allt en galenskap utan ord! Ser allt igen! Ser hur hon går mot den där djävla Mercedesen. Ser bagageluckan  öppnas. Allt snurrar få bort henne. Ser yxskaftet ser slaget allt går i slovmotion ser snittet ser hur bloodet börjar forsa från hans halls. Blod över allt mcdonald's ett golv fullt av blod och skadade kroppar En sjukstuga Panik skrik tårar ångest. En natt jag aldrig glömmer. Blodbadet utan för McDonalds, Örebro by night!

Karlskoga ensam och vilsen! En spark bakifrån faller slår ansiktet i asfalten. En orkan av sparkar slag Kan inte ta mig upp allt snurrar. Känner asfalten rispa karva sönder mitt ansikte. Känner blodet sippra smaken en kombination av grus blod. Dom skrattar dom ler dom hånar. Dom spottar på mig. Jag reser mig upp. Något i mig brister jag går till attack. Jag slår ett slag han faller. 4st kvar! Stampar ner foten på hans strupe trycker ner den hårdare och hårdare. Redo att slås för mitt liv! Från ingenstans hörs ett skrik en flaska som krossas. En människa en räddande ängel vevande med sin käpp så sött så verklig en äldre dam räddade mitt liv!


                                                                      Over and out! Peace love and understanding.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!