Leta i den här bloggen

onsdag 25 mars 2020

I may be a freak but i'm happy!


Varje dag är ett nytt blad! Ingen gårdag ingen morgondag. Här finns bara här och nu. Jag är inte deprimerad jag har inte ångest. jag mår inte dåligt. Jag är bar tom tömd på ork och energi. Jag är inte vilsen eller förlorad. Jag lever inte i en fantasi värld! Jag är starkare en alla tror. Jag är inte ensam och isolerad. Jag är bara tröt orkeslös. men ändå står jag upp jag ger aldrig upp jag kämpar vidare. Utan villa utan att stanna upp. Så envis och målmedveten. Vet vart jag vill och vart jag ska. Vägen har varit lång och krokig. En evig kamp mot allt och alla. Så många sår så mycket lidande. Dags att bryta sig fri från alla demoner bränna all broar dumpa allt som bara triggar i gång allt. Krossa garderoben en gång för alla 
I may be a freak but i'm happy 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!