Leta i den här bloggen

måndag 16 mars 2020

AUTISM!


Varför försöker man varför kämpar man? Ingen hör eller förstår mina ord. Allt blir fel hur man en försöker få dem att se och förstå Tomma ord utan mening samma visa om och om igen. Gång på gång upprepas samma ord. Ja jag vet ja jag förstår. men varför i helvete hör ni inte varför ser ni inte! Varför förstår ni inte mig. Jag är ingen idiot jag är inte galen. Jag lever inte i en fantasi. Allt jag känner allt jag tänker allt jag ser är verkligt. Se mig som jag är förstå mig acceptera mig som jag är. Det är min värld min verklighet. Det är mina känslor, tankar Så döm inte bara för att ni inte förstår mina tankar mina känslor. Det är jag det är min verklighet min värld. Låt mig få leva ta inte det lila som finns kvar krossa inte min värld. Slit inte sönder den värld jag en gång älskade att leva i .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!