Leta i den här bloggen

onsdag 11 mars 2020

Im Back ! The 90s


När kommer vinden att vända
När kommer regnet att sluta falla
När kommer mörkret att skingra sig
När kommer solen börja skina.
När kommer värme, längtan och hoppet
Vill bara veta när ?


En döende man siter vid min sida
han ser in i mina ögon och ler han skrattar han kramar min hand hårdare och hårdare
Han börjar skratta jag ser en tår falla han gråter. Jag ser ingen sorg ingen smärta.
Jag hör honom viska jag hör hur orden ekar förbi som en ljuv melodi som sakta sveper för bi.
Han säger dom där orden dom orden som spökat I morgon är jag äntligen fri !


Förvirras och chokad Jag minns ingenting
Inte ens hur jag hittade hem min kropp är skadad min själ är krossad
Jag minns fane mej ingen ting. Blod på mina händer sönder trasade kläder.
tankarna skenar vad fan har hänt vad har jag gjort. Var har jag varit.
Ser en flaska  Måste få bort allt dags att fylla på och dränka och dämpa tankarna
Here we go again!


Mina ögon blöder min kropp skakar
jag svettas som ett djur min andedräkt stinker som en spritfabrik
Jag önskar jag vore död. Bara en till! En blir tusen år efter år ingen väg ut
Ingen väg tillbaks.  Fastnar i ett 7 årigt rus utan att stanna upp. 
Full blown alcoholic. De demon alcohol stole my Life.


Inget kan bli värre nu lever jag i slummen
Jag lever som ett djur fångad i en bur hänger med alkisar och narkomaner.
Ingen som dömer mig ingen som ser ner på mig förutom jag
Hur i helvete kunde jag glida så djupt hur kunde jag tappa greppet
Hur i helvete hamlade jag här?


Fångad i en storm som sliter min själ i bitar
Fångad i ett liv som sakta tar mitt liv siter fast ingen utväg inget hopp
Alla ser men igen gör något. Jag är som ett skenande tåg på väg mot en total kras.
Ingen som kan fånga upp mig eller stoppa mig.  En inre kamp för att överleva rädslan paniken ensamheten. Här siter jag i dag får fortfarande abstinens. Min största och ända rädsla är att falla igen


Lyssna på ditt hjärta se in i ljuset och släp ut din rädsla
Du är inte så vilsen som alla säger Du är inte så galen som alla tror
Du är bara ensam och räd Så lyssna på dit hjärta


Frågor alla dessa djävla frågor vad heter du vart bor du
Sen slänger dom in en i en cell Där man sitter ensam och stirrar på fyra vägar
Tankarna skenar kroppen skakar av Panik och ångest
Är helt ensam du har bara dig själv och ingen annan
Det ända som snurrar hur i helvete hamlade jag här

Ser du mig som jag är
Ser du den lilla blyga pojken som jag är
Ser du drömmaren ser du den villsena själ jag är
Eller ser du bara det du vill se. Ser du bara mina förviraande och gråtande ögon
Ser du mig!


Berusat av livets rädslor
jag dricker för att bli fri. desto mer jag dricker desto värre blir allt
Varför ser jag inte att den enda jag skadar och sårar är mig själv
För desto mer jag dricker desto mer förlorar jag.

Varje dag var en kamp för att över leva
varje dag kämpade jag för att bli fri
desto mer jag kämpade desto mer förlorade jag
jag förlorade dig jag förlorade alla mina vänner
Nu är jag fri även om jag förlorade allt på vägen
Men rädslan försvinner aldrig den finns där ligger under ytan redo att slå till igen

Hej min vän!
Välkommen till helvetet
Välkommen till allt du vill slipa
Välkommen till dit eget lilla privata helvete






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!