Leta i den här bloggen

lördag 21 mars 2020

HYPERFOKUS!



Dags att lägga in en högre växel igen! Inte ställa sig i leden och bugga och be. Ta fram den jag är en kämpen som aldrig ger sig. Jag ska stampa frusta och slita mig blodig. Ingen ska hindra mig eller stoppa mig. Det här måste ta slut. Jag ska göra allt för att lösa detta djävla helvete. Som äter upp mitt barn. Är tröt på alla djävla idioter som stampar ner mig. jag har aldrig fel. Jag vet vad som är bäst jag vet vad som kommer att funka. Se era djävla misstag era djävla övertramp. Lägg inte skulden på den som konstant har fåt städa upp efter era idiotiska försök. Lär er gör om och gör rät! Era djävla regler lagar och idiotiska insatser.

Fuck this shit im done! Once a punk always a punk no rules no time limits me against the World! Fuck the fucking system.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!