Leta i den här bloggen

lördag 14 mars 2020

Fear of the unknown!



Rädslan för det okända! Att inte veta inte förstå. Kan inte ta in allt kan inte fokusera. Hur tänker dom förstår dom inte ser dom inte. Så blinda att dom bara ser det dom vill se. dom ser inte all framsteg hur allt blir bättre dag för dag. Dom ser inte allt jobb allt slit. Alla tårar jag gråtit all smärta alla sorger. Alla upp gångar och fall. Gång på gång har jag fåt städa upp efter allas misstag och övertramp. Varje gång har jag fåt styra upp och lugna uppmuntra och trösta. Get honom allt det en bra förälder gör. Funnits där aldrig svikit eller övergett honom. Kämpat år efter år helt ensam inget stöd ingen hjälp. ingen förståelse. Jag är van ! Men han förtjänar inte att bli sviken och övergiven av allt och alla. Han har aldrig skadat eller sårat någon. Han valde aldrig att bli lämnad och övergiven från dom som alltid borde finnas där. Alla svek alla löften alla dessa ord utan mening. Ingen ser honom ingen förstår honom. han har AUTISM. Han mår bra han trivs han är inte ensam. Han lever han mår bra. Han blir inte missköt. Jag låser honom inte inne. Se honom förstå honom älska honom ge honom trygghet tillit  rätt förståelse. Det stöd och hjälp han behöver. Inte det här djävla skiten som händer nu. Ta inte hans liv rädda det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!