Leta i den här bloggen

tisdag 10 mars 2020

Warning !



  FASTBUNDEN ÖGONBINDEL!

13 år gamal på en toalett i mitt eget hem. sexuellt utnyttjand våltagen!  Inte första gången inte sista gången. Där börjar den oändliga resan igenom livet. Ingen att prata med ingen som förstår vill bara bort från allt och alla. Psykiskt misshandlad . Våld misshandel en barn dom kantad av våld skrik. Minns hur jag som liten ligger under en en med en kniv i handen. Min mor blodig och misshandlad. Hör skriken hör orden jag ska döda dig! Monstret är verkligt. Jag minns hur jag går in i köket där ligger han blodig. Det pulserar skum och blod ur hans mun. jag ser blodet som rinner ur hans öron. Bilder som aldrig försvinner. Alla ord alla skrik alla slag alla dessa djävla minen. Toaletten den där djävla toaletten. Gråt inte över mig jag lever jag kämpar dag ut och dag in



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!