Leta i den här bloggen

onsdag 11 mars 2020

Här är den ! 1988 the begining


Här är den till dig som ständigt ljuger! 
Här är den till dig som ständigt bedrar 
Här är den till dig som ständigt sviker 
Dra åt helvete!   


Gårdagens längtan är blot ett minne 
Gårdagens hop är inget anat en dagens ångest. 
Gårdagens drömmar är inget anat en dagens mardrömmar   


En dag kanske du förstår att du måste lära dig att leva
Jag vet inte varför jag vet inte hur jag ska riva din mur. 
Kanske en dag så når orden fram som får muren att falla.
Kanske en dag inser du att du är allt. 
Så gud hjälp mig att riva denna mur som låser dig inse. 
En dag kommer du att förstå och inse att du måste lära dig leva.  


Vem låg vid din sida när mörkret slukade dig 
Vem tröstade dig när allt verkade hopplöst 
Vem gav dig trygghet, kärlek och förståelse när du grät 
Vem fick dig att inse att livet måste gå vidare 
Vem fångade dig när allt rasade samman  


Frågorna om gårdagen ligger som en dimma över mig. 
Vem vet svaren vem vet vad som tog dig bort från verkligheten.
Vem vet sanningen vem vet varför du smet in i mörkret. 
Vem utom du! 


Du flyr från dig själv. 
Du flyr från livet utan för dit fönster. 
Du flyr från verkligheten överger världen och stänger dig inne 
Du sluter dig mer och mer Du glider allt längre bort från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!