Leta i den här bloggen

lördag 28 mars 2020

Here We Go Again!



Jag behöver något! 

Jag inte har tid ge mig en minut låt mig få stanna upp. Jag måste tänka! 

Ge mig en timme en månad ett år. Önsketänkande finns ingen tid finns inget stop.

Allt glider bort försvinner. Jag förlorar greppet jag tappar fotfästet fokuset.

Så splittrad kluven delat i 2. Två vägar två liv så lite tid! Dags att stampa ner allt låsa in. 

På med masken, fasaden spika igen alla dörrar murra igen alla fönster. Lägga in en högre växel.

Sätta mig i baksätet buga och be. Spela ett spel jag inte vill spela. För någon av oss måste överleva!

Så valet är enkelt dags att offra sig själv igen. Here we go again!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!