Leta i den här bloggen

tisdag 17 mars 2020

Sex type thing!


Stone Temple Pilots!
Hög på en livet hög på amfetamin hash och alcohol. Längst fram folk flyttar på sig. Jag försvinner bara jag och dom. Stänger ut allt släpper ut allt. Som en chock skadad helicopter far jag runt! Jag tar plats jag syns jag lyser jag stålar. Ingen kan hindra mig ingen kan stoppa mig. Så fri så levande jag ser honom han blick möter min. Han ler. Över vidare ut i natten så speedad dansar och far runt går på ren glädje så speedad och hyperactiv. Nästa stopp rockbar. Anna vid min sida lite mer bara lite mer får inte ta slut. Vill bara leva älska njuta av varje sekund. Står i trappen på väg ner. Så redo måste få ut allt! All energi kan inte stå stil jag stutsar jag dansar med sådan energi att jag lyser upp hela lokalen. Där står han alla hänger över honom. Alla är på honom. Scott weiland där! Jag ser hans blick jag ser hur hans ögon möter mina. Han bryter sig fri han kommer! På väg mot mig drömmer jag. Han ser mig bara mig. Tre sekunder senare står han framför mig. Han tar tag i mig. han rör mig möter min blick. Det ärligaste och känsligaste mötet i hela mitt liv. Så underbart så värmande. Har aldrig känts så vackert så levande så pirrande så äkta. Inga ord bara två blickar som mötes. Två tungor en lång så underbar kyss. Så overkligt men varje känsla varje ord är sant.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!