Leta i den här bloggen

onsdag 25 mars 2020

RUM 211 Favorit i repris!


Minnena växer fram! Känslor växer till liv. Jag blir åter det lila barn jag en gång var. Jag är tillbaks bland träd och stenar. Där jag en gång älskade att springa runt. Jag känner doften av skog och mark. Jag hör hur fåglarna sjunger sakta glider för bi och söker efter föda. Jag minns allt som om det var i går! Jag minns hur jag som barn levde i min egen lila värld. Där skillnad mellan dröm och verklighet inte existerade. En värld bygd av mina egna fantasier en drömvärld full av hemligheter och mystiska ställen som bara var mitt. En plats där jag ständigt stod i centrum en plats där allt kunde hända. Där gränsen mellan fantasi och verklighet suddades bort. För mig var det den plats jag älskade mest. Där kände jag mig fri! Där kunde ingen röra mig,såra mig eller nå mig. Jag var fri, fri från allt och alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!