Leta i den här bloggen

onsdag 18 mars 2020

En familj slagen i spillror ett arv ingen förtjänar!



Ett liv fullt av lögner svek. 

Muren rasar bitarna faller sakta på plats. 

Jag ser saker jag aldrig set jag hör ord jag aldrig hört. 

Så förvirrad. Minnena formade inprogrammerade falska lögner. 

Ett eko från för. Ett skrik från ovan. Jag river upp allt vänder ut och in på allt. 

Jag krossar murren jag öppnar upp alla ventiler. jag släpper ut allt. 

Jag slår hårt skonar ingen. Ingen ska få stå i min väg styra mig eller hindra mig. 

Jag tänker flyga sväva. Så försök inte styra mig försök inte hindra mig. 

Ditt grep är över du finns inte du existerar inte. Dimman skingrar sig jag ser klart. 

Jag vet vem jag vet vad Jag förstår. Lögnerna alla falska ord alla dessa bortkastade år. 

En familj slagen i spillror ett arv ingen förtjänar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!