Leta i den här bloggen

onsdag 25 mars 2020

WHAT! CENCUR



Min hand gled ner över hennes lår
Hon log och viskade var inte blyg när hon sakta gled ner över mig
Jag kände hur hennes bröst gled över min mun hon skrattade
Hon viskade sakta men säkert älska mig
Medans min hand gled upp mellan hennes heta lår
Hon skrek av vällust när jag sakta gled in i henne
Hon skrek och skrek

What har jag skrivit det här! Någon gång någon stans I sal 211. Stakars lärare.
Tänk att det här är så pinsamt och ångest framkallande. Kan fan skriva om allt utan att känna
Men ordet sex triggar i gång ångesten direkt. Dessa djävla minnen. Men muren ska rivas rädslan ska bort. Love me or hate me! Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!