Leta i den här bloggen

tisdag 10 mars 2020

King for a day fool for a life time!





Frågor som aldrig blev frågade!
Ord som aldrig blev sagda. Känslor som aldrig kom fram.
Så fåga inte om jag mår bra
Fråga inte om jag står ut med mig själv.
Fråga inte! 

Ni säger att allt kan bli som för Ni säger att allt kan bli bra. Någon gång någonstans kommer ni att förstå.  Att det aldrig kan bli som det en gång var. För såren och tårarna ni lämnade kvar kommer aldrig att ta slut. Såren kommer aldrig att läka eller försvinna. Tiden alla år kommer aldrig tillbaks. Så säge inte att allt kommer att bli bra. 

Det som en gång var finns inte längre kvar. Här siter jag ensam och tänker. Desto mer jag tänker desto längre kommer jag från allt. Här siter jag ensam med gråten i halsen Jag gråter över en tid som inte längre finns kvar. Det som en gång var: Är bara ett minne av ett liv som rasade samman. Så varför gråter jag fortfarande. Varför tara aldrig tårarna slut!

Tiden lämnar inget kvar tiden kommer tiden går. Se inte tillbaks Fastna inte i gamla spår. Det som har försvunit finns inte längre kvar.  Alla minen alla år fast i samma djävla spår För tiden kommer tiden går. Ingentin består.

När du är vid min sida hatar jag dig När du inte finns här älskar jag dig. När du ligger vid min sida vill jag bara glömma dig. När du inte finns här vill jag bara ha dig här.  Du var allt men ändå ingenting. 

Jag vet inte längre vad som är sant. Alla säger olika saker alla ord bara snurrar. Alla säger hur dom vill att jag ska vara. Alla säger du kan om du vill. Så vilsen i mina tankar. Så förvirrad Så djävla tröt på alla ord allas dömande blickar. Vad är det dom försöker säga vad vill dom vad fan menar dom. 
Bara en massa djävla ord som inte betyder något, Ja jag vet ja jag förstår: Men förstå mig se mig.Jag är inte som er jag funkar inte som er.  Jag vet vad som är sant! Jag vet vem jag är och alltid har varit.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!