Leta i den här bloggen

lördag 28 mars 2020

A Ticket To Nowhere HIGHWAY TO HELL!


Jag måste bort jag måste i väg! Behöver en biljett till ingenstans vart som helst! Bara den leder mig bort här i från. Jag behöver någon någonting ett spår en väg en utväg . Jag behöver bränsle jag behöver energi. Jag behöver ett ljus i mitt mörker. Jag behöver en axel att vila mitt överbelastade huvud imot. En famn som kan fånga mig när jag faller. jag behöver en ledande hand någon som styr mig någon som tröstar. Någon som ger mig all det jag aldrig fåt. Någon som får mig att känna mig trygg och älskad. Jag längta efter et liv värt att leva! Jag behöver trygghet jag behöver stöd. Jag behöver allt men ändå inget. Så vilsen så räd så sårbar! Jag måste bort jag måste i väg!

Fun fact about me! Mannen som sjungit HIGHWAY TO HELL! i kyrkan spyt i doppskålen. Skrämt slag på prästen, församlingen. Alla dom som försökte frälsa mig. Life in the fast lain. Not even god judge me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!