Leta i den här bloggen

torsdag 26 mars 2020

Speed demons in my head run rabit run!


Välkommen till en dag i mitt liv välkommen in!
Ska försöka sätta ord på en dag beskriva en normal vardag här, Måla upp en bild få fram något ingen förstår eller kan leva sig in i! Så välkomna Kliv in i min hjärna där miljoner saker sker på en och samma gång. Kliv in i min kropp känn rastlösheten all miljoner stickningar och ilningar skakandet. Utmatningen tröttheten. Sömnbristen Där kroppen skriker efter vila behöver stanna upp En inre kamp ett slag mellan hjärna och kropp. Ett krig jag inte kan vinna ett inre kaos mellan rastlöshet och villa. 
Får ingen ro kan inte stanna upp kan inte sova. Fångad i en Phoenix syndrom Konstant bränner jag slut på mig själv en cirkel som aldrig slutar snurra. Pendlar mellan att vara en duracell kanin på amfetamin och en senil 90 åring sista stadiet a walking dead welcome to my world a day in my Life Allt rusar förbi inget slutar en cirkel utan början och utan slut. dag ut och dag in vecka efter vecka år efter år! Så välkommen till en dag i mitt liv!


Who the hell needs drugs! When your naturely always high. Speed demons in my head run rabit run. My life whit A.D.H.D. Dont you whis you wear me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!