Leta i den här bloggen

torsdag 12 mars 2020

I DONT NEED NO DOCTOR! Skriven 1992

                           
DOM SA JAG BEHÖVDE HJÄLP

JAG GICK DIT OCH SATTE MIG I EN STOL

STIRRADE PÅ GOLVET KONCENTRERA MIG OCH FÖRSÖKTE LYSSNA

RASTLÖS OCH REDAN HEMMA I TANKARNA JAG VILLE BARA DÄR I FRÅN.

TITTADE PÅ FÖNSTRET OCH LOG! SNABBASTE VÄGEN UT.

ENDÅ SAT JAG KVAR OCH LYSSNADE PÅ HANS DJÄVLA SVAMLANDE

DET ENDA JAG FICK UT AV ALLT VAR EN ALLDELES FÖR TOM PLÅNBOK

EN MASSA SKITSNAK OM ALL JAG REDAN VISTE,

HJÄLP VILL SKRATTA MEN KAN INTE HÖR BARA HUR HAN SVAMLAR PÅ

SÅ VARFÖR I HELVETET SITTER JAG HÄR I EN STOL OCH STIRRAR PÅ ET GOLV

MEDANS NÅGON DUM DJÄVLA IDIOT SOM KALLAR SIG DOKTOR

STJÄL MINA PENGAR UTAN ATT GÖRA DJÄVLA SKIT FÖR ATT FÖRJÄNA DOM





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!