Leta i den här bloggen

måndag 16 mars 2020

Peter Pan syndromet! Asperger



Den som syns! Den som hörs den som tar för stor plats

Den som springer snabbare hoppar högst. Är som en virvel vind. 

Clownen bussen vilden. Som aldrig tänker. Drömmaren som ser allt.  

Där världen är ett enda stort äventyr. Den alla älskade som liten:  

Som fick alla att skratta och le.  Är och för blir den jag var och är. 

En drömmare Som fortfarande kan få infall att hoppa i vatten pölar. Dansa runt i regnet ! 

Men skratten har tynat. Och fåt en bitter efter smack. 

Dom kan döma mig ge mig diagnos efter diagnos.  

Men i min värld är det inget annat en  Peter Pan syndromet!

Emil eller pippi Låt mig dansa låt mig drömma låt mig älska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!