Leta i den här bloggen

tisdag 17 mars 2020

Tick Tick Tick!



Mina ögon blöder min kropp skakar. Dom jagar mig drömmarna är tillbaks. skuggorna rädslan paniken ångesten. Bilderna tankarna alla känslor alla sår! Om och om igen år efter år. Tid ett ord utan mening utan betydelse. Här står tiden still!. Fångad i en mardröm som aldrig tar slut! Tick,tick,tick deta djävla tickande.

En ond cirkel så mörk! En verklighet som ingen förstår eller kan sätta sig in i. När ska allt ta slut! när ska turen vända. När ska solens värme lysa upp. När ska jag få en chans att leva älska. Få känna det som alla ser som normalt.

Nu slits det sönder igen. Allt faller och rasar samman. En dag kvar tills  verkligheten visar sitt vidriga stinkande ansikte igen en dag kvar tick,tick! Deta djävla tickande. När ska jag få läcka när livet gör allt för att krossa mig!


 
                                         



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!