Leta i den här bloggen

söndag 22 mars 2020

Familj ett ord utan mening


Vad finns det för mening ! Man ber snällt man förklarar. Trigga inte igång allt som spökar. Prata inte om allt det som plågar och jagar hans tankar. Alla demoner all rädsla. Den stora skrämmande förändringen. Den som följer honom över allt som en svart tung dimma. Varför lyssnar ingen. Varför är alla så förblindade. För står dom inte att det är inte dom som lider. Det är inte dom som plågas. Förstår inte hur människor tänker. Hur kan man säga att alla mår lika dåligt som han. Alla lider som han. Hur blinda och korkade kan man vara. Han känner mer han lider mer. Det är han som är viktig. Ingen annan Tomma ord tomma löften! I stället för att hjälpa triggar man bara i gång allt mer. Gör inte allt värre förvärra inte en redan dålig situation. Hur blind och godtrogen får man vara. Viste redan innan vad som skulle hända. Mitt fel allt är mitt fel där kom den igen. Jag har förstört hela hans liv. Men nu är det över nu är det slut. aldrig mer dags att gå vidare och lämna allt bakom mig. Blod är inte tjockare en vatten.Familj ett ord utan mening ingen betydelse. skapar inget annat en kaos och lidande. varför är alla så själviska och säter sig först. Hur kan man ens säga att det är lika jobbigt för alla. Som det är för min lilla ängel




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!