Leta i den här bloggen

onsdag 18 mars 2020

28 ÅR ! Straight to hell.



Livet tog slut för  28 år sen Jag dog när den sita Personen jag någon sin älskat dog.  Tom vilsen ensam ville bara få allt att ta slut.Då kom han!  Som blev min styrka att inte ge upp. Att en sista gång gå genom helvetets portar. Nu vet jag nu förstår jag vem och vad jag är. Jag är en överlevare. jag är varken mer eller mindre.  Fuck You i Am What i Am
Anna i miss you !


28 years true hell ! No Life no hope. No Dreams onely nighmares. The darknes the emptiness. Nothing left so scared and lonely.I died so many times. That i;am scared of living! Scared of myself. My hands are shaking thr cold steal against my scared skin.I close my eyes i can hear my heart beating faster and faster. GOD PLEASE HELP ME !  This is hell this is me this is my Life. 28 years straight to hell !








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!