Leta i den här bloggen

lördag 14 mars 2020

Litte gammalt från skoltiden!



Gatans barn så hård så levande i allas ögon
Gatans barn hård som sten. Står på sina knän låter tårarna falla
Folk stirrar folk skrattar. han bryr sig inte han är hård känslig en kämpe en överlevare.
hans styrka siter inte i hans händer den finns i djupet av hans själ.
Han vågar det många inte vågar. Han vågar vissa känslor
han står på knä han låter tårarna falla. han säger något han aldrig vågat säga
Dom orden ingen trodde skulle komma från honom
Han ser folks tomma blickar han hör deras skratt
Han gråter han av alla!

Kebban
Det kom som en vind och blåste i väg som en storm allt för en kebba.
Satte mig på rälsen tåget var på väg in på stationen allt som hördes var en ölburk som knäpptes upp
jag hörde skrik jag hörde gråt allas panik. Två sekunder senare satt jag bredvid rälsen med kebban i handen. tänkte för mig själv
Tänk om jag aldrig mer fåt bada i svart ån!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!