Leta i den här bloggen

måndag 23 mars 2020

Don't you wish you were just like me!





Sova önsketänkande! När man har en svärm av arga bin som surrar och far. Så många tankar så många känslor. Så mycket som måste fixas och lösas. Det bara växer blir bara mer och mer. behöver inte mer. tar det aldrig slut. Kroppen faller i bitar jag tynar bort. Så rastlös och stirrig Kan inte sitta still kan inte lägga mig ner och villa, Ett liv som ständigt går i ljusets hastighet. En orkan inom mig som sliter min kropp i bitar. En svärm av bin som sakta äter sönder mitt huvud. Välkommen in i min värld mitt liv. Där inget någonsin stannar upp. Don't you wish you were just like me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!